Projekt PDMR – dag 2

vinter_2010Januari 2013. Det är kallt och det ligger snö på marken. Det känns som om det är långt till vår och sommar och ”spring i benen”. Så… jag får ju hitta på något som inspirerar.

Jag läste på Facebook att det är några som ska köra 100 dagar utan att äta skräpmat, dricka öl/vin m m och jag tänkte köra mitt eget 100 race. Mitt projekt PDMR ligger ju framåt (Project Double Marathon Run) så det är bara att kämpa på.

Start 21 januari – dvs igår – och 100 dagar framåt med fokuserad träning och fokus på kosten. Tanken är att gå ner i alla fall 10 kg (helst 15 kg) innan första maran. I mål den 1 maj, då ska jag mäta och väga mig.

Rapporterar i bloggen hur det går. Idag är dag 2 och jag ska träna med min PT i Lerum. Han ska säkert mäta och väga idag och då får jag ett utgångsläge.

En tanke på “Projekt PDMR – dag 2

  1. Ava skriver:

    Ska bli kul att läsa!

Lämna en kommentar